
Produktutveckling med miljöfokus
Vi lägger stor vikt vid produktutveckling och oftast handlar det om att vara kreativ och göra saker som sticker ut, som syns och som verkligen tar för sig och fångar […]
– Läs merVi lägger stor vikt vid produktutveckling och oftast handlar det om att vara kreativ och göra saker som sticker ut, som syns och som verkligen tar för sig och fångar […]
– Läs merTillsammans med Visual Merchandiser, reklambyråer, Creative Directors och produktionsledare mm så försöker vi alla överträffa kampanj efter kampanj och mycket bygger på trender, lösningar och ekonomi. För att följa med […]
– Läs merDigital skyltning är ett mycket intressant koncept som växer och utvecklas hela tiden. Det är snabbt, flexibelt och erbjuder många intressanta valmöjligheter som analog skyltning helt enkelt inte kan erbjuda. […]
– Läs merAlla butiker ser lite olika ut i storlek, utbud och utformning. De har sina egna speciella utmaningar och det är svårt för marknadsavdelningen att veta exakt vad som passar för […]
– Läs merTrenden i de flesta retailkategorier pekar tydligt mot att kunderna i allt större utsträckning söker sig till e-handeln, vilket naturligtvis ställer nya krav på den fysiska handeln. Detta hot kan […]
– Läs merDet primära målet med butikskommunikation är att materialet ska fånga kundens uppmärksamhet, förmedla budskapet på ett optimalt vis och naturligtvis leda till att kunden agerar på önskat sätt. Samtidigt är […]
– Läs merKonkurrensen om kundernas uppmärksamhet längs en vanlig affärsgata eller i en galleria idag är knivskarp. För att driva trafik till butikerna översköljs kunderna redan långt innan besöket av budskap via […]
– Läs mer